Symposium Bodem Breed

Donderdag 17 april jl. vond het Symposium Bodem Breed plaats in Utrecht. Het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (IenW) was de gastorganisatie. Na de plenaire opening door de directeur-generaal Bodem & Water (Jaap Slootmaker) van IenW en voormalig denker des vaderlands Marjan Slob, was het tijd om te netwerken en inhoudelijke sessies bij te wonen. Namens Qterra waren collega’s Suzet, Ruud, Tom en Iloy aanwezig en hebben zij diverse vakinhoudelijke sessies bijgewoond zoals o.a. ‘Bodembeheer door de tijd’, ‘Aanpak PFAS in grond en grondwater’ en ’toekomstbestendige nazorg in 2050′. Buiten deze mooie sessies was er, onder het genot van een hapje en een drankje, veel ruimte om te netwerken. Een mooie kans voor onze Qterra collega’s! Dankzij de vlekkeloze organisatie werd het een inspirerende dag op het Symposium Bodem Breed: zeker voor herhaling vatbaar!

Veilig en snel aan de slag in de bodem?

Qterra is er klaar voor.

Nog vragen na het lezen?

Check de antwoorden per onderwerp.